.

!!!!!!اقا که غریب شد......نوکرشم باید غریب باشه!!!!!!

به نام او

مترو امام خمینی پیاده شدیم گفتیم نزدیکه دیگه!! هرچی میرفتیم نمیرسیدیم:دی....رسیدیم کوچه خراسانیها بعد کلی ولی تازه شروع کار بود ...لا مسب کوچه نبود که...بگذریم:دی
دم در هیئت رسیدیم ساعت نه بود ولی بسته بود ...درو ساعت 9 چهل باز کردند!!! .....حسینیه تقریبا اندازه قبلی بود ولی ی ایراد داشت سقف کوتاه که بد جور اخرش دردسر ساز شد!!!
اون برادر خوش صدامون ی روضه کوتاه و بعدش زیارت عاشورا....بعد حاج اقا اومد صحبت که بگذریم.......میثم اومد ی روضهی قشنگ مربوط به اربعین خوند که بعد اقا جواد اومد نشست رو منبر.....اخما تو هم...اصن ی وضی!!!
ی بیست دقیقه صحبت کرد درباره محرم چی شدو از این حرفا که نمیتونم بگم:دی
شروع کرد........(قبل این که بخونه گفت هر کی با من بلده بخونه)
اربااااااااااااااااااااب.. ....دیگه صدای جواد شنیده نمیشد همه داشتن میخوندن.....عالیییییی بود عالی!!(وسط این جواد گفت جانم بین الحرمین.از ته دل گفت...خیلی امشب خوب سینه میزدن)
رفتیم واسه واحدا........اولش ی واحد خیلی خوب که روضه بود تریبا....بعدشم یکی دیگه که خیلی قشنگ بود فک کنم جدید بود....شایدم من نشنیده بودم.....ولی جدید بود:دی
دوباره شور........گفت اینو نمیخاستم امشب بخونم ولی میخونم ......
ی شور خیلی قشنگ که جدیدم بود!!!ی مشکل پیش اومد....اکسیژن حسینیه تموم شده بود:هیی....دیگه اقا جوادم نمیتونس نفس بکشه....هر بندو میخوند همه نفس میگرفتیم بعدش بند بعدی!!!
همش به خاطر سقف حسینیه بود که کوتاه بود جمعیتم خیلییی بووووود!!!!!!
نشستیم کربو بلا خوندیمو دوباره صحبت که بازم نمیگم ینی نمیتونم.....
حواشی:حاج مجید که منبر میره امروز تا اخر هییت نشسته بود واسم جالب بود!!(بنده خدا امشب وسط سخنرانیش خیلی شلوغ کردن ی سریا)
ی حاج اقایی هم بود که سینه هم میزد......
خلاصه این که امشب عالی بود....دوستانی که بودن در جریانن:دی


گزیده ای از صحبتای اقا جواد:


تا جایی که قابل گفتن میگم.اخه همیشه که نمیگه بیرئن نره:هیی
بنده خدا دلش پر بودااا
میگفت تو تهران جا نمیدن(میگفت نه که جا نمیدناااا..جا نیست...نه که تهران کوچیکه!:دی)
میگفت اسم جواد مقدم که میاد انگار کیه ؟..
در مورد پولم ی صحبتایی کرد که میگفت شنیدم که میگن 500 میلیون ...ی میلیارد گرفته....اینارو خیلی با عصبانیت میگفت.....

میگفت خود مداح اومده گفته از شهرداری واسه هر شب سی میلیون میگیریم!!!!!!!
به قول خودش من با سی میلیون سی سال هییت میگیرم!!!
اصلا از همه جا گله داشت.....میگفت همه بنرا مارو کندن از شهر....
به قولی خودش من با همه مداحا فرق دارم!!

اقا که غریب شد...نوکرشم باید غریب باشه!!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۵
سید صادق حجازی

نظرات  (۶)

۰۵ دی ۹۲ ، ۱۸:۳۶ حضرت مادر.سـ
سلام
من زیاد اهل کل کل بین مداح ها نیستم اما یه چیزایی در مورد حاشیه های جواد مقدم شنیدم، رقص نور هیئتش، موی بلند، سبکای جدید، خودم قبلا خیلی دوسش داشتم اما بعد اون کلیپایی که همه لخت بودن و سینه میزدن و رقص نور قرمز و بنفشم میزد دیگه جواد رو بوسیدم گذاشتم کنار.
البته تنها اقا جواد نیست که اینطوریه، من موندم اگه خواننده های پاپ ایرانی (چه این ور چه اون ور) اگه نبودن مادحین عزیز از کجا سبک می اوردن.
در این وادی حرف زیاده اقا سید

راستی ناگفته نمونه که من از حال حاضر آقا جواد خبری ندارم، خدا انشاالله نوکرای اهل بیت رو حفظ کنه، انشاالله عاقبت هممون به خیر.
پاسخ:
سلام
من از شما دیگه توقع نداشتم (حضرت مادرس)
که بگین این حرفارو
این میگم برا همه اونایی که نه اقا جواد رو میشناسن نه رفتن تحقیق کنن

اقای جواد مقدم رو الان ببینید الان نه مو بلند دارن نه اون تیپ قدیم رو ایشون به نصیحت بزرگان البته مراجع گوش کردم و همه ی این حرف ها که شما میگید رو الان رعایت مکننالان اقا جواد به جایی رسیدن که انقدر مردم ما پشت سر ایشون حرف در اوردن دیگه مشکلات را که عرض کردن خودشون
اینو برا میگم برا اونایی که پشت سر اقا جواد حرف می زنن
1-اقاجواد اولین نفری بودن که بعد توهین شاهین نجفی (ملعون) یک نوحه به ضد این سگ امریکایی خوندن که این نوحه باعث تحدید مرگ ایشون هم شد
2-ایشون یک نوحه دارن در مورد امام خامنه ای (مدظله العالی) که خیلی زیباست گوش کنید
3- این نور قرمز دیگه تو هیئت ایشون نیست و برای اطمینان مداحی ایشون رو امسال تو قم (هیئت خادم الرضا قم ) دانلود کنید تا ببینید
4-در همین هیئتی که اقا جواد تو قم مداحی می کرد خیلی از علما قم هم حضور داشتن از جمله(اقا زاده های ایت الله گلپایگانی و وزیر دادگستری و اقای حجت السلام و المسلمین خواساری و ... که می تونید حضور کامل این عزیزان را در سایت هیئت(خادم الرضا قم ) ببینید
5- اقای خوانساری در مورد اقا جواد حرف زدن(در مورد ایشون و هیئتشون که این هیئت ها خوب است ) حتما برا دانلود قرار میدم
6-فقط پاسخ رو خونیدی تحقیق کنید بعد جواب بدید


۰۵ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۶ فدایی یوسف فاطمه
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم...
ممنون از حضور گرمتون...
انشاالله که قدر این لحظه های عشق رو بدونیم
موفق باشید زیر سایه اهل بیت و در پناه حق
التماس دعای فرج
پاسخ:
ممنون از حضور شما
۰۵ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۸ سجاد مؤذنی
در تاریخ ماندگار شد:
روزهای سال، به طور طبیعی و به خودی خود همه مثل همند؛ این انسانها هستند، این اراده‌‌‌‌‌ها و مجاهدتهاست که یک روزی را از میان روزهای دیگر برمیکشد و آن را مشخص میکند، متمایز میکند، متفاوت میکند و مثل یک پرچمی نگه میدارد تا راهنمای دیگران باشد. روز عاشورا - دهم محرم - فی نفسه با روزهای دیگر فرقی ندارد؛ این حسین بن علی (علیه السّلام) است که به این روز جان میدهد، معنا میدهد، او را تا عرش بالا میبرد؛ این مجاهدتهای یاران حسین بن علی (علیه السّلام) است که به این روز، این خطورت و اهمیت را میبخشد. روز نوزدهم دی هم همین جور است، روز نهم دیِ امسال هم از همین قبیل است. نهم دی با دهم دی فرقی ندارد؛ این مردمند که ناگهان با یک حرکت - که آن حرکت برخاسته از همان عواملی است که نوزدهم دیِ قم را تشکیل داد؛ یعنی برخاسته ی از بصیرت است، از دشمن‌‌‌‌‌شناسی است، از وقت‌‌‌‌‌شناسی است، از حضور در عرصه‌ی مجاهدانه است - روز نهم دی را هم متمایز میکنند.
مطمئن باشید که روز نهم دیِ امسال هم در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزی شد . شاید به یک معنا بشود گفت که در شرائط کنونی - که شرائط غبارآلودگیِ فضاست - این حرکت مردم اهمیت مضاعفی داشت؛ کار بزرگی بود. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر میکند، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن علی (علیه السّلام) را می‌‌‌بیند. این کارها کارهائی نیست که با اراده‌‌‌‌ی امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهی است؛ همان طور که امام در یک موقعیت حساسی - که من بارها این را نقل کرده‌‌‌‌ام - به بنده فرمودند: «من در تمام این مدت، دست قدرت الهی را در پشت این قضایا دیدم». درست دید آن مرد نافذِ بابصیرت، آن مرد خدا.
بیانات در دیدار مردم قم در سالگرد قیام نوزدهم دی ماه 19/10/1388
سلام سید ممنون که دعوتم کردی
خوشحال میشم همیشه بهم خبر بدی
واقعن جای تأسف داره یه مداح مثل جواد مقدم گیر جای هیأت باشه
یعنی برج میلاد خراب شده فقط مال قرطی هاست
نمیخوام بد کشورم رو بگم ولی بعضی اوقات یه کارایی می کنن آدم شاخ در میاره
پاسخ:
سلام
ممنون از نظر شما
بله گفتم که جا هست تهران بزرگه ولی اسم اقا جواد که میاد همه میگن نه نه میدونی چرا؟!!!!!!!!!
چون این مردم با فهم ما همش پشت سر این اقا حرف می زنن و میگن این پول میگرو نمیدونم سبک بد میخونهووو بله
سر بزنید ما می خوایم واقعیت سازی کنیم
۰۶ دی ۹۲ ، ۰۰:۱۱ حضرت مادر.سـ
سلام و عرض ارادت خدمت شما سید عزیزم

بنده ذکر کردم که درحال حاضر از احوالات ایشون مطلع نیستم که مطلع شدم
و خیلی هم خوشحال شدم خدا انشاالله خیرشون بده
تشکر از پاسخ جامع شما
پاسخ:
سلام ممنون از شما
لطفا لینک هایی که گذاشتم دانلود کنید
امروز این داستان شما رو واسه چن تا از بچه ها نقل کردن
البته همه موافق بودن که نباید اینجور باشه ولی تهش یکی حرف قشنگی زد من خودم باهاش حال کردم
گفت :
از ارباب بخواد همه چی جور میشه
نمی گم نخواسته جواد مقدم ولی بعضی اوقات دعاها و درخواست ها و کم گدایی کردن ها مقصرش خودمونیم
بالاخره حتمن مقدم هم این شعر رو از همون موقعی که شروع کرده به مداحی زیاد خونده
گر گدا کاهل بود
تقصیر صاحبخانه چیست؟

شما ها که بیشتر از من دوسشون دارید واسش از صمیم دل دعا کنید ، بعدش حرف و حدیث واسه نوکر همیشه هست
پاسخ:
بله همین طور است
انشالله به همین روز های عزیز خدا به یه شعور حسینی با شور حسینی بده به اقا جواد هم کمک کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی