.



لینک دانلود
اگر لینک خراب بود به این لینک برید اینجااااااا

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۶
سید صادق حجازی

نظرات  (۵)

سلام
ممنون از حضورتون ...
هیئت رفتن خوبه ولی به شخص متعصب بودن خوب نیست اونوقت اگه خدایی نکرده از ایشون خطایی سر بزنه شما از دین و امام حسین و غیره زده میشی ، عاقبتت بخیر ..
پاسخ:
سلام ممنون از نظر شما
من به شخض ایشون و دیگر مداحان تعصب ندارم ولی دوست ندارن در مورد ایشون و مداح هیا دیگ حرف در بیارن
من به ائمه اطهار (ع) تعصب دارم نه به مداحان
اگر هم تعصبی باشد سعی در اصلاح ان هستم
ممنون از شما
آقای بهجت (رحمة الله علیه) :
روایت دارد که در آخر الزمان همه هلاک می شوند به جز کسانی که برای فرج دعا می کنند گویا همین دعا برای فرج یک امیدواری است و یک ارتباط روحی با صاحب دعا است . همین مرتبه ای از فرج است .
مطلب دیگر این که اگر کسی دعا برای فرج بکند آن شخص معتقد به آخرین رکن ایمان است .
پاسخ:
ممنون از این سخن زیبا
اللهم العجل له ولیک الفرج
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۰:۳۴ گروه جهادی لبیک یا فاطمة الزهرا
سلام
در کلیپ ایستگاه صلواتی دهه اول محرم از مداحی زیبای آقا جواد استفاده شده است
یا زهرا
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون 
سلام
عاقبت شما بخیر ...
کار شما درسته ، برای ما هم دعا کن ..
پاسخ:
نه اینجوری نگید فک می کنم مراعات منو کردید 
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۲:۴۷ سفیـــر نـــور

سلام
ممنونم از حضورتون
دعامون کنید خیلی محتاجیم:((

التماس دعا
یازهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی